Sunday 31 July 2016

PETUA ELAK SUAMI CURANG


Kisah ini dipetik dari email viewer...

Rania bukan nama sebenar merupakan seorang suri rumah sepenuh masa yang berumur 28 tahun. Suami hanya executive biasa di sebuah syarikat GLC. Hidup mereka bahagian  sehingga pada suatu hari ketika Rania mengandung 5 bulan anak ke 2, dia dapat rasakan perubahan terhadap suaminya.




Suami yg tidak suka menemani dia bershoping begitu sporting hari tu sehingga sanggup tunggu berjam-jam di kerusi menunggu supermarket tanpa mengeluh sedikit pon. Malah dia sibuk dengan hp nya sampai rania selesai membeli belah. Dia merasakan aneh, tetapi ada baiknya juga. Dapat dia memilih-milih sebelum membeli. Sampai di rumah malam,suaminya semakin aneh. Suami yg biasanya ramah bersembang langsung tidak menghiraukan rania dan anaknya. Dia sibuk dengan hp nya sambil senyum sorang2. Ini tak boleh jadi, mesti ada yang tidak kena. Rania pon terus merampas hp suami nya dan betapa kecewanya dia bila membaca wattsup sayang-sayang abang suaminya dengan perempuan lain.

Jadi mahukah anda mengalami perkara begini dalam rumahtangga anda??




Pastinya tidak kan... oleh itu, sebelum terlambat anda boleh praktikkan petua-petua di bawah untuk mengelakkan suami anda berlaku curang :

1. Sentiasa cek hp suami anda
2. Selalu beri perhatian lebih kepada suami berbanding anak-anak
3.Berikan layanan istimewa di bilik tidur
4. Sentiasa manja dengan suami sebelum perempuan lain manja dengan suami kita
5. Ambil masa untuk jaga penampilan
6. Selalu luangkan masa lakukan aktiviti dengan suami.
7. Bersembanglah dengan suami heart to heart mcm zaman bercinta dulu
8. Gunakan panggilan sayang

Kalau semua di atas kita dh buat tp suami still juga curang, biarkan aja dia kahwin lain dari dia buat maksiat kan. Janji dia layan kita dan anak-anak baik.
Ini hanya pendapat peribadi saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...